fredag 18 mars 2011

Helgens planer

ändrades i sista sekunden. Synd för nu måste skorna vänta i några dagar till innan de kan sättas på prov.

Imorgon skulle jag prova dem och också en ny klass som heter Actic Cirkel, sen på söndag skulle jag dansa Latino, men jag var tvungen att ställa in båda passen eftersom jag måste hinna med annat.

Det betyder inte att jag inte kommer att röra på mig i helgen. Det blir jogg/promenad varje dag (första ”passet” om en timme) och kanske kan jag hinna gå på yoga på söndagmorgon.

Men det blir inte förrän på FYS-passet på måndag (om 72 timmar alltså) som jag kommer att kunna använda mina skor för första gången. Längtar!

Jag är bara tvungen att lägga upp en bild på dem redan idag:

I kartongen låg även ett par extra skosnöre i den härliga färgen som yttersulan har...jag tror att jag kommer att byta till dem så skorna blir ännu skojigare ;o)

Kommer Ni att träna i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar