lördag 26 mars 2011

Idag slarvades det inte med frukosten

Jag åt lite bacon och en omlett på 2 ägg, 1 skiva mörkt bröd med ost, samt mannagrynsgröt med honung och kanel. Till allt det där drack jag grönt te.

Jag borde kanse ha hoppat över baconet med tanke på hur mycket fett det innehåller, men det är så gott att man ibland får unna sig lite, framför allt på en lördag morgon då man var vaken innan kl 8... varför?

Ja, det är en riktigt bra fråga, kanske kände kroppen att den behövde ladda inför träningspasset som jag ska gå på kl 10:30. Sydpoolen erbjuder nu en ny klass som heter Actic Cirkel och det är just den jag ska prova idag.

Eftermiddagen kommer att ägnas åt motion också, jag kommer att promenera/jogga i tre omgångar á ungefär 55 minuter.

Sen ska vi på 9-årskalas där det lär bjudas på godsaker...en liten bit kan man kanske smaka?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar