fredag 4 mars 2011

Killar ska vara tacksamma

för att de kan kissa stående. Jag skulle också behöva kunna göra det, framför allt nu, när jag har träningsvärk i framsida lår och rumpa. Det är riktigt jobbigt att sätta sig. Att ställa sig upp är inte lättare heller.

Bor man på andra våningen utan hiss, då är det svårt att gå hemifrån, men också att komma hem... det hade kanske varit bäst att stanna hemma idag. Men det har man ju inte råd med. Dessvärre bor man i en stad där det naturligtvis alltid lutar åt något håll och varken nerförsbacke eller uppförsbacke känns särskilt lockande, men vill man komma någonvart, måste man ju ta dem.

Det bästa vore att krypa ner i sängen och ta en powernap...vet ni vad? Jag borde kanske göra det...det är ju fredag och nu börjar helgen ;o)

Fast inte riktigt. Jag har en skoluppgift som skulle behöva göras idag, men det kanske hinner jag göra efter en kort vila och lite taco till lunch (ja, just det, mat måste ju också fixas).

Sen väntar box ikväll...om jag nu klarar av att ta mig dit och träna...hmm. Har jag råd med en till vilodag den här veckan? Planen var ju att jag skulle lämna viktplatån under v9. Hur det går med den saken vet jag inte...men just därför borde jag kanske träna...

Nja, jag får sova på saken, sängen lockar...jag är på väg dit, bara en kvart, kanske en halvtimme...men sen måste man ju kliva ur sängen också...det blir inte lätt...

Trots allt detta måste jag ändå säga: jag tycker om träningsvärk! :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar