tisdag 15 mars 2011

Önskar

att jag hade kunnat somna tidigare än runt kl 1 inatt...det är inte okej att bara sova 5,5-6 timmar. Varför jag inte kunde somna, vet jag inte, men kan gissa: antingen för att jag tog en powernap på eftermiddagen eller för att jag helt enkelt hade svårt för att varva ner efter FYS-passet...

Jag ska försöka komma ihåg att göra ”ett test” nästa måndag: ingen powernap och se om jag trots det har svårt att somna. Då måste jag komma på ett sätt att varva ner efter träningen. Har ni några bra tips kanske?

Vad det gäller träningsvärken så kände jag i axlarna redan imorse, och under förmiddagen började det kännas i baksida lår också. Härligt!!!

Som tur är, har jag en skön träningvärk som inte hindrar mig från att träna ikväll. Så ska det vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar