torsdag 31 mars 2011

Köra konditionsträning

gjorde jag också idag. Efter föreläsningen gick jag på Fys & Självförsvar.

När jag satt på jobbet på eftermiddagen kände jag mig trött och var inte säker på att jag skulle orka genomföra detta pass. Man känner ju ibland att man inte har tillräckligt mycket energi för att träna, men bara man tar sig till träningslokalen, går det bra.

Så var det idag också. Träningen var jättebra, vi körde väldigt mycket kondition – hoppa hopprep, springa upp- och ner för en stepbräda, gjorde även andra hopp – sen jobbade vi med benstyrka och stretchade innan vi avslutade med självförsvarsövningar.

Under passet hade jag en maxpuls på 183 och en medelpuls på 144 och jag brände 688 kalorier medan tiden bara flög iväg...

Rolig träning att avsluta månaden med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar