tisdag 8 mars 2011

Dagens magiska siffra är: 2

Idag kan 2 saker firas: den internationella kvinnodagen och fettisdagen.

  • Kvinnor borde överraskas med fina blommor (helst inte bara på kvinnodagen):

  • Alla (även de som försöker gå ner i vikt) ska få lov att äta en semla. Jag älskar semlor och som ni har sett tjuvstartade jag i år. Jag köper semlorna på Castello, tycker att de är godast där och kostar bara 10 kr/st.


För att bränna bort kalorierna som dagens semla innehöll (och lite fler kcal för att kunna gå ner i vikt), kommer jag att köra 2 pass på kvällen: Step intervall & Latino.

Pressbyrån hade erbjudande på Reztart-produkter idag: 2 för 30 kr, så jag köpte en bar som jag åt till mellanmål i förmiddags och en dryck som jag kommer att dricka innan jag går till träningen.

Dessutom köpte jag 2 tidningar som handlar om träning/kost/hälsa idag.

  • Iform har jag köpt flera gånger: tycker att de har intressanta artiklar som framför allt handlar om en hälsosam livsstil med sund kost och träning, och inte fokuserar för mycket på viktnedgång. Jag gillar tidningen så jag funderar faktiskt på att börja prenumerera på den.
  • Fitness-magazine såldes för halva priset och då tänkte jag att jag kunde kolla vad den tidningen hade att komma med.

Ja, just det, jag måste betala 2 fakturor också...

Som ni ser, så dyker den där magiska siffran upp överallt idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar