tisdag 29 mars 2011

Lunch, shopping och fika

Idag var jag i Stockholm med en kompis på förmiddagen. Vi hade velat åka SkyView och se Stockholm från Globens topp, men tyvärr bjöd dagen på dåligt väder, så denna plan fick vi stryka. Det blev dock lunch på Sushikungen som planerat.

Jag tog (som oftast) Nagoya:

Det var så gott och jag blev så sugen på att lyxa till det ytterligare att jag beställde även lyxsushi. Den såg så god ut att jag inte ens hann fota innan den åkte ner i magen. Ni kan dock se en bild på Sushikungens hemsida. Visst ser den god ut? Den smakar ännu godare!!!

Efter maten blev det lite shopping. Jag måste tyvärr jobba lite mer på min bakdel och mina lår för att det ska bli roligt att köpa jeans/byxor och kjol så jag köpte inget sådant även fast jag hade behövt ett par jeans.

Överkroppen måste jag naturligtvis också fortsätta träna men den är inte lika jobbig att hitta kläder för, så det blev två bh:ar för att tuttarna ska få bra stöd och några enkla t-shirts som verkade sköna och hade fina färger.

Efter att ha provat kläder och gått runt i butiker bestämde vi oss för lite fika och jag unnade mig en kladdkaka med grädde

som dock alldeles snart ska tränas bort.

Nu måste jag skynda mig till gymmet. Step intervall och Afrodans står på schemat!

Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar