söndag 20 mars 2011

Fullt upp

har jag haft denna helg.

Igår hann jag med 2 promenader innan det var dags för eftermiddagens/kvällens program.

Som tur var, brände jag 301 + 397 kalorier genom att motionera, för resten av dagen innebar mycket mat och lite alkohol också.

Först var vi på Öppet hus hos 2 kompisar som båda fyller 30 år i dagarna och där bjöds det på smörgåstårta. Efter att vi gratulerade födelsedagsbarnen och minglade med trevliga människor, åkte vi vidare för att vara med på en 30-års fest (alla verkar fylla 30 nu). Där bjöds det också på mat och efterrätt och jag drack några cider också.

Jag hade jättetrevligt och det var verkligen värt alla de kalorierna som intogs under dagen/kvällen även om det innebär att jag kommer att behöva jobba stenhårt nästa vecka ;o)

Jag la mig runt 1:30 inatt och vaknade vid 6-tiden (undrade verkligen varför), men kunde somna om och sov till kl 11 sen, skönt. Då var det dags för en promenad/jogging som resulterade i 502 kcal. Vilket fantastiskt väder det är idag, solen skiner, det är varmt i luften...hoppas att värmen är här för att stanna och att våren äntligen är på väg på riktigt!

Nu har jag ätit lunch och har några timmar att ägna mig åt vad jag vill (vila och kanske lite renovering), sen kommer jag att ta en till promenad/joggingrunda ikväll.

Vad gör ni denna underbara söndag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar